top of page

"Kołem z Edujoyem"czyli Zielona szkoła po raz pierwszy

Pierwszego dnia Zielonej Szkoły wyruszyliśmy w świat zagadek, tajemnic, zaklęć i niesamowitych czarów.

W ten magiczny sposób rozpoczęliśmy tygodniową przygodę, której symbolem jest koło. Pierwszego dnia magiczne zagadki rozszyfrowaliśmy w specjalnie przygotowanym escape room. Finalnie dobre i złe moce zostały wykryte przez uczestników tego niecodziennego widowiska.

Drugiego dnia wybraliśmy się na wycieczkę i z uśmiechami na twarzy wsiedliśmy rano do pociągu. Naszą podróż pociągiem zakończyliśmy na stacji Warszawa Powiśle i spokojnym spacerem odwiedziliśmy Złotą Kaczkę, Warszawską Syrenkę i przypomnielismy sobie warszawskie legendy.

Obserwując Warszawę skierowaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie aktywnie spędziiśmy czas poszukując eksponatów związanych z naszym tematem przewodnim. Oczywiście nie zapomnieliśmy o wystawie rowerów.

Naszym kolejnym przystankiem była ciepła tematyczna przekąska, czy pizza, którą zjedliśmy w ogrodzie. Ogród na dachu Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie jest jednym z największych i najpiękniejszych ogrodów dachowych w Europie. Mogliśmy podziwiać panoramę miasta i widok na Wisłę oraz bogactwo roślin.

Trzeciego dnia, w ramach Zielonej Szkoły przenieśliśmy się do Teresina, gdzie po zakwaterowaniu w pokojach i obfitym obiedzie dzieci uczestniczyły w zajęciach sportowych oraz wspólnie zwiedzaliśmy okolicę.

Koło towarzyszyło nam przez cały czas. Było ognisko, były okrągłe bułki, soczyste okrągłe arbuzy oraz podróż kolejką wąskotorową.

Niezapomnianym doświadczeniem dla wszystkich była nocna gra terenowa, która oczywiście zatoczyła koło :)

W piątek, po zabawach w pięknym parku w Teresinie, zwiedzaniu muzeum pożarnictwa, muzeum papieskiego i posileniu się przekąskami w kształcie koła przygotowaliśmy się do powrotu.

Pierwsza Zielona Szkoła za nami i wierzymy, że dzieci wróciły szczęśliwe i pełne wrażeń.